مهر ۲۴، ۱۳۸۹

روزگار غریبی است نازنین ...


دنیای غریبی است . آدم از فردایش هیچ خبر ندارد .
چهار سالی می شود که هر ماه برای تست و کنترل تیروئیدم به یکی از بهترین آزمایشگاه ها می روم . روبه روی این آزمایشگاه ، ساختمان پزشکانی است که چند سال پیش خودم هم در آن کار می کردم ، طبقه آخر این ساختمان پزشکان ، مطب دکتری بود که هیچ وقت نه گذرم به تخصصش افتاد و نه قسمت دیداری فراهم شد . دکتر جوانی که تنها آوای نام و فامیلش مرا جذب کرده بود و هر بار به تابلویش نگاه می کردم که آیا هنوز هم آن بالا مطب دارد یا اینکه مثل دیگران کوچ کرده و به فرنگ رفته است ، دکتر " کیارش کیانی فر " . به نظرم اسم شیک و برازنده ای بود برای یک متخصص مو و پوست و زیبایی ....
اما چه کنیم که آدم از فردایش خبر ندارد . امروز هم روز موعود تست خون بود در همان آزمایشگاه کذایی و دیدن اعلامیه فوت نا به هنگام جوانی ناکام و دکتری خوش نام .... من نمی دانم چه چیزی باعث مرگش شده ، شاید یک تصادف الکی ، یا یک سکته مغزی و قلبی که امروزه کلی بین جوانها شایع شده ، یا شاید هم اصلا یک خبر دروغ باشد از ترس طلبکارها و آقای دکتر الان در سواحل دریای مدیترانه قدم می زند و به ریش ما می خندد ... هر چه که بود کلی مرا درگیر کرد که آیا من می دانستم بعد از چهار سال ، دکتری که نامش برای من خوش آهنگ بود ، امروز می میرد و تابلویش را می برند به همان فرنگ و دیگر مِن بعد از این نمی توانم نامش را بخوانم و محظوظ شوم ؟؟




درگوشی : همین الان فهمیدم ایشون درست چهار سال با سرطان ریه مبارزه می کردند !!! حاشا ، حاشا که از مرگ هراسیده باشم .


۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
واقعا فوت دکتر کیانیفر غم انگیز بود من خودم مریض ایشان بودم جوانی شاداب و بسیار خوشرو بود اصلا نشانه ای از بیماری نداشت خداوند او را بیامرزد.

ناشناس گفت...

عجیب و غیر قابل باور من بیمار ایشون بودم هنوزم برام باورش سخته که دکتر بین ما نیست عجب مرد نازنینی بود الحق که خدا بنده های خوبشو گلچین میکنه روحش شاد یادش گرامی باد

ناشناس گفت...

گویی رقابتی است بین انسان وخاک زیرا که عزیز انسان میشود، پسند خاک میآید و هرکس دل در گرو او می گذاردخاک به ودیعه اش میگیرد و این بار نیز...
روحش شاد و یادش گرامی باد

بیتا گفت...

خاک شدهرکه براین خاک زیست،
خاک چه داند که در این خاک کیست
سرانجام که باید در خاک رفت
خوش آنکس که پاک آمد و پاک رفت
دکتر بی نظیری بودن حیف و صدها حیف دیگر مانند ایشون حالا حالا ها پیدا نمیشه. خدا به خانواده عزیزش صبر عطا کنه.روحش شاد