شهریور ۱۰، ۱۳۸۹

سه نقطه

نمی دانم این اجاق و اجاق گاز دیگر چه صیغه ای است که این قدر محبوبت واقع شده ! اصلا هم حواست نیست وقتی دو دست کوچکت را به لبه اش می گیری و روی انگشتان پا بلند می شوی تا ببینی روی آن چه خبر است ، شاید دو دیگ بزرگ آب جوش آن بالا مشغول غل زدن باشند که هر آن ممکن است رویت برگردد و فاجعه ای درست شود .
تو بگو چه می توانستم بکنم ؟ با هزار هزار قربان صدقه و من بمیرم و تو بمیری هم که کنجکاوی کودکانه ات اغنا نمی شود ، تازه لج باز هم شده ای این روزها !
وقتی آن جور خاص نگاهم کردی و لبهای کوچکت را برچیدی و با بغض صدایم زدی ، ندیدی ، ندیدی آن همه اشک را که به خاطر دعوا کردنت قورت دادم تا مبادا چهره بزرگ و خشم آلودم در نظرت بی اهمیت جلوه کند ، که مبادا بعد از این پشیزی هم برای حرفهایم ارزش قائل نشوی !! اما نمی دانستی چقدر دلم در هم تپید ، در هم کوبیده شد وقتی بعد آن ، ده ها بار گفتی ده تا دوستت دارم ، و من ماندم با آن ده تا عشق تو که نهایت شمارش محبتت بود و بغض باز نشده ای که انگار تو دعوایم کردی ... عذاب وجدان گرفته ام و الان بیشتر از قبل این بغض لعنتی گلویم را می فشرد وقتی قرار است فردا نیایی ... تو بگو با چند بوسه و بستنی مرا می بخشی ؟ اصلا دلت هم تنگ می شود که تا شنبه ما را نمی بینی ؟






۱۰ نظر:

كاوه گفت...

اي جان!اين بلاسوخته كيه؟؟ چرا نصفه افتاده؟

ایوب گفت...

حالا مخاطب این پست کیه؟
و این عکس خوشگل مال کی؟

پریزاد گفت...

برای کاوه : فکر کن این بلاسوخته پسرمه ;) نصفه افتادنش هم سه علت داره ، یکی شیطونی جناب پسرک که یه جا نمی مونه ، دومی هم اکتور بودن بنده که عکس هنری گرفتم ازش :دی سومی هم ناشناس موندن ایشون برای جلوگیری از دزدیده شدنش :دی


برای ایوب : مخاطب پست همونیه که عکسش این زیره :دی

ایوب گفت...

خوب حالا صاح عکس کیه دی:

پریزاد گفت...

به نوعی آقا پسر بنده ;)

ایوب گفت...

پس بیش از این انتظار می رود از ایشان که آتیش یسوزونن دی:
از قول من بفرمایید خدمتشون کم کاری نفرمایند
خدا حفظش کنه وورجک را

تینا گفت...

آخی!!! چه رمانتیک بچه ها رو دعوا میکنی!!

ساسوشا گفت...

ماج لازم است این خوشگل پسرنازنین بانو

گنجشکک اشی مشی گفت...

دورود /

خدا حفظتون کنه واسه هم انشالله و انشالله که یه روز از پسر پسرتون و شیرینی هاش بنویسید و خوشحال باشید و خوشحالمون کنید .
چرا براش دلتنگی میکنی ؟‌


وقت خوش ././././././././././.

پریزاد گفت...

چون ایشون به طور کامل پسر بنده نیستن :دی
معمایی شده این پسرک ، نه ؟ :)