مرداد ۱۰، ۱۳۸۹

نماز یا نماز جمعه ؟


همین دیروز شد ... نمی دانم چند تایش راست بود و چند تایش دروغ ... بابت دروغهایم عذاب وجدان ندارم ( شاید هم دارم ) من قیاس کردم و از کل به جز رسیدم ، بقیه اش گردن پدر و مادرش ! همین دیروز آن خانوم چادری آمده بود خانه مان ... بگذریم که تا دیدمش موهایم را دادم داخل روسری قرمزم و دستکش دستم کردم تا نبیند لاک قرمز زده ام و ناخن هایم بلند است ... کلی سوال داشت ، از مذهب ، دین ، نظا.م و ... می گفت مامور تحقیقات آمو.زش و پرو.رش است ... دختر همسایه مان آدرس مرا داده بود تا از من برایش تحقیق کنند . نمی دانم چقدر راست گفتم و چقدر دروغ ، اما همه را آن طور جواب دادم که مطابق میلشان است ... حس می کردم وارد یکی از ار.گانهای دو.لتی شدن در این زمانه مثل کندن مو از خرس است ... چه اهمیت دارد ؟ بگذار یکی نان بخورد ، حداقل دل خودم خوش می شود ... دست آخر پرسید : نماز جمعه شرکت می کند ؟ خنده ام گرفت ، گفتم : بله ! هر هفته !

پیش خودم فکر می کردم در این روزگار باید پرسید طرف اصلا نماز می خواند ؟ به این نتیجه رسیدم اینها اصلا در باغ نیستند :دی

۵ نظر:

Iman گفت...

:))
پیش خودم فکر می کردم در این روزگار باید پرسید طرف اصلا نماز می خواند ؟ به این نتیجه رسیدم اینها اصلا در باغ نیستند :دی
باحال بود!

Morteza گفت...

ها ها ها ... کار خوبی کردی ... اصلا می خواستی بگی سابقه جبهه هم داره بنده خدا ...

ايوب گفت...

يعني اگر طرف نماز بخونه كارش درسته؟؟؟
من تا حالا تو زندگيم هرچي خوردم از همين جماعت نماز خون خوردم اينها كه خداشان در ظاهر است دلشان از خدا خالي

سلمان گفت...

و نکته جالبتر میدونی چیه؟
اینکه خودشون هم میدونن که ملت علنا دارن بهشون دروغ میگن!

تینا گفت...

وارد ارکانهای این دولت شدن هر چیزی میخواد بجز علم و دانش و مهارت! کارت عضویت فعال بسیج.....سابقه جبهه....شرکت تو نماز جماعت و نماز جمعه.....استفاده از حجاب آن هم از نوع اسلامی!!!!